kalau dah follow tu, jangan lupa kasi tahu okayy :)

Pustakaan Negara (PN)



Wah wah, dah 2 hari pegi study kat pustakaan negara. Syokk oh study kat sane even tak berape bole lah nak study tu. Yela kan, ade membe-membe camane nak study =.=

Semalam, yang pegi dengan aku (zihiy, nikk, rizal, fahmi<3) haha. Semalam mang seriously tak berapa nak study ah coz dapat bas pon kol3 cmtu then smapi dah kol bae dah. Semayang zohor lagi. Then duduk jap membe membe pulak nak turun pegi makan. Hayoyo! Terpakselah follow je. Hmm sempat jugak pegi shopping. Haha bukan ape pun, shopping tudung je.

Then naik, study jap. Zihiy ngan rizal balik awal coz dorang nak hangout. Grr nak exam exam mcmni pon nak hangout lagi. Tak reti reti nak study ke. Senks oh! Tak cuak langsung. Ntah apela dorang nak bagi anak bini dorang makan nnt kalau tak dapat result bagus nd takdapat nak keje elok. Lantak la ==" Dalam kol6 mcmtu balik umah.

Harini pulak pegi lagi pustakaan negara, harini yang pegi (nik, azyanie, atikah, fahmi again<3) haha. Hmm harini not bad la study. More focus sikit coz duduk tengah tengah an. So tak bole ah nak bising bising sangat. Haha dapat belajar lah sebab atkah ade, die body guard aku. Then time dah menunjukkan mase dah pukul1. Haha turun pegi solat. Come come! Then fahmi<3 pon smpai. Die follow nik lepak ngan cekda sume. Pastu menghilang entah kemane ntah.

Dah naik jumpe fahmi<3 sume, study jap. Then dorang ajak pegi makan pulak. Makan roti canai je tadi. Duit tade oh, haha bajet dah lari pegi shopping. Hmm kesian biee oh order lambat dapat. Jadi macam gue semalam. Grr sakit hati jeh order awal japgi orang yang order bukan main lambat lagi dah dapat makanan. Ishhhh! Hmm

Then tetibe phone berdering. Kring kringg! (lagu magic) Kat screen phne aku kua [famy2 calling......] Oh god! Alamakkk! Angkat jela. Then die cakap die ade kat pustakaan negara. Wah wah! Ape pulak die ade kat sini ni. Hmm aku pegilah jap kt die dengan nik. Ayoyo ajak lepak plak. Dah la fahmi<3 ade. Sengal! Aku mulai menggelabah tak tentu pasal. Kepale ku sudah menjadi bingung. Ape nak bt ni? Then nik bagi idea suruh sincere je ngan fahmi<3. Then aku citelah sume. Kebetulan famy tu pegi tandas, membe mmbe ajak naik je terus. Haha jahat doh dorang! Then lari pnye lari nasib baik die tak naik. Grr cuak cuakkk!

Fahmi<3 tetibe nak tukar num. Haha merepek betul die tu. Tak pasal psal. Aku tabak lah sebab nanti family aku susah nak cntact. Kang mara pulak dorang. Then duk diam diam tade pape da. A few hours later, dengan tiba tibanya faiqq, matpet nd nggek datang. Wah wah! Aku tetibe jadi gelabah pulak. Haha mepekk oh tika uh nak senyum senyum sinis pulak. Grr =.= Hmm abaikan jela oh. Today balik kol5 setengah coz tika ade, die nak ambik helmet die kat umah. Kalau tak dah pegi jj dah tadi biee nak belanja. Haha

Then balik jela terus. Adik pulak order burger. Pegila turun balik ngn nik lepak8 dulu then baru pegi beli. Dahh siap makan tu kembali lah aku disini :)
-THE ENDD-


the endd:)

No comments:

Post a Comment